Cinta

"CINTA yang dibina bukan cinta kosong tapi cinta yang punya pengertian
cinta yang luhur dan hanya dapat dirasakan dengan JIWA yang bersih
yang SENTIASA MENCARI..... ALLAH"

Monday 16 May 2011

SubhanAllah... Ciptaan Allah yang ku kagumi...

Assalamualaikum wbt

"LAUTAN"

Dengan nama Allah yang Maha Kuasa...

Alhamdulillah...
Sebelum berakhirnya cuti saya di rumah ini, saya ingin berkongsi tentang ciptaan Allah, dan juga minat saya pada ciptaan Allah ini.

LAUT, apa yang terlintas difikiran anda semua jika disebutkan perkataan ini?  Secara fizikalnya, anda pasti akan menjawab suatu tempat atau kawasan yang dipenuhi air yang sangat luas.  Bagi ana, laut adalah simbol yang tenang.  Mahu lihat tak? gambar yang saya ambil bila ke laut.

 Gambar ini di kampung saya, Dataran Kerang Telok Sengat, Kota Tinggi Johor


Lumut


 Laut Manjung, Perak


Lumut, jalan-jalan dengan keluarga =)


Hutan Paya Bakau, Perak

No comments:

Post a Comment