Cinta

"CINTA yang dibina bukan cinta kosong tapi cinta yang punya pengertian
cinta yang luhur dan hanya dapat dirasakan dengan JIWA yang bersih
yang SENTIASA MENCARI..... ALLAH"

Wednesday 11 May 2011

Menghitung hari & The Arrivals

Assalamualaikum wbt
Alhamdulillah...setelah beberapa hari internet di rumah ini ada masalah sikit.  Akhirnya, kembali saya mem'blogger'..hehe..
Sebenarnya, waktu cuti semester yang terluang ini, kadang-kadang tak sabar nak balik UiTM.  Hari apa yang dihitung oleh saya di sini ialah 17Mei ini, saya akan kembali bertugas sebagai seorang  pelajar merangkap Pemimpin Minggu Destini Siswa.  Kami semua akan menghadapi kursus selama 3 hari di UiTM Melaka sebelum menjalankan tugas kami.  Barang-barang untuk pulang semester akan datang sudah 60% siap.  huhu^.^ kejap saja rasa cuti semester kali ini.
Kali ini, saya hendak berkongsi dengan saudara dan saudari tentang siri Al-Masih Al-Dajjal, pernah dengar pasal The Arrivals? Beberapa hari yang lepas, kakak saya bercerita pasal siri ini.  Rasanya ramai sudah tahu pasal siri ini menarik ini, dan dalam masa menghitung hari ini juga saya menonton siri ini.  Untuk makluman lanjut semua, search laman web ini, www.wakeupproject.com dan http://thearrivals.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment