Cinta

"CINTA yang dibina bukan cinta kosong tapi cinta yang punya pengertian
cinta yang luhur dan hanya dapat dirasakan dengan JIWA yang bersih
yang SENTIASA MENCARI..... ALLAH"

Thursday 4 August 2011

Mereka yang sayang ana (Part I)

Assalamualaikum WBT
huhu^.^

Sempena 5 bulan ana dah blogger ni..ana nak bercerita tentang dua orang kawan yang sangat menjaga dan baik dengan ana selama mengenali diorang ini.
Kenalkan kawan ana dari kanan Nash dan Fadzrul...
heheh...


Masa dinner anjuran kelas kuliah ana =)

jejaka ini pula, angry birds comel..hahah..ooppss..dia kawan ana yang paling banyak support ana selama ana down, alhamdulillah sampai sekarang ana mempunyai kekuatan untuk melupakan perkara lama.xiexie nash..!


tengah main game fav ana, angry birds.hehe.tq fad...hp awak hp saya juga kan.?(haha, statement sangat motif)
gambar candid ini diambil oleh seorang hamba Allah nama dia....ha, tunggu Mereka yang sayang saya Part II ok?..hehe


I LOVE Nikon ! hehe...ana sedang mengambil gambar pasangan yang bahagia.....ha, mahu tahu tak siapa?? ini pun kena tunggu Mereka yang sayang saya Part II...hehe

Rasanya, itu saja yang ana nak coretkan hari ini...
Tamat Mereka yang sayang saya Part I...

*p/s: saya pun sayang mereka juga...!!!! Nash & Fad ...Thanks for everything =)


4 comments:

  1. watak kak mina muncul kemudian kerana watak mereka muncul dulu dalam dunia anna athirah..hehehe....sama2 kita tunggu kemunculan Mereka yang sayang saya Part II okay..heehehhe..sayang kak mina!

    ReplyDelete
  2. hahah. mcm drama bersiri plak.
    oke3..
    kak mina tggu. hahah~

    ReplyDelete
  3. hehe..drama bersiri nur kasih..hahaha....

    ReplyDelete