Cinta

"CINTA yang dibina bukan cinta kosong tapi cinta yang punya pengertian
cinta yang luhur dan hanya dapat dirasakan dengan JIWA yang bersih
yang SENTIASA MENCARI..... ALLAH"

Tuesday 8 May 2012

Perkhimatan Berinai Seri Kembangan, Bangi, KL dan sekitarnya

Assalamualaikum WBT

Teman-teman yang dikasihi sekalian..anda dijemput melawat blog henna saya

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5179954788855764383#template/src=sidebar





#saya masih baru lagi tapi insyAllah semoga menjadi lebih baik seiring banyaknya tempahan dan latihan kepada kawan-kawan saya yang sudi jadi model, adik beradik saya, kaklong, kakngah dan roomate UiTM saya, Intan Syafika..love uolls <3

Syukran jazilan

2 comments:

  1. cntik la huda uat.. rie ske<3<3
    nti leh la..uat special 4 wedding
    rie nti..ye..dear ..insyallah =D

    ReplyDelete
  2. thanks dear rierie <3
    of cos...malam berinai huda tdo rmh rierie okay..hehe..
    insyAllah..amin.,..

    ReplyDelete