Cinta

"CINTA yang dibina bukan cinta kosong tapi cinta yang punya pengertian
cinta yang luhur dan hanya dapat dirasakan dengan JIWA yang bersih
yang SENTIASA MENCARI..... ALLAH"

Biarkan waktu berputar seiring waktu berjalan

Biarkan waktu berputar seiring waktu berjalan

Istiqomah

Daisypath Anniversary tickers

AH

Daisypath Anniversary tickers

Daughter

Lilypie Pregnancy tickers

BF

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, 22 July 2011

Hati bicara sesuatu....

Kenapa
hati ini tak bisa memaafkan mu?
sungguhpun hal itu telah berlalu
ana cuba melupakan segalanya
tapi
bayanganmu masih hadir
di setiap ruang waktu yang kosong
engkau pasti singgah difikiranku
Mengapa
hati ini masih bertanya
engkau selalu pergi saat semuanya tidak jelas
engkau selalu meninggalkan masalah tanpa diselesaikan
ya Rabb..
sungguhpun ana sudah mula bisa memaafkan dia
tapi mengapa hati ini tak bisa ikhlas?
apakah luka dihati ini terlalu parah?



5 comments:

  1. npe nie huda?
    are u okey?..sabar k..dear=)
    huda ad smthg nak cite text rie k..

    ReplyDelete
  2. rierie2..wwaa..hehe..
    tq.alhamdulillah..i'm okay..
    kdg2 saat keseorangn teringat jugak kisah lam..xley nak elakkan...
    cuba lupakan dia, nak maafkan..
    tapi kenapa hati ni masih xikhlas..hhmmm...
    dah cuba, tapi sampai 1 saat stil rasa x ikhlas..huhu...hhhmmmm~~~

    ReplyDelete
  3. la cmtu ke?..
    huda ye, ape yg dier uat mmg myakitkan..
    tp ubat utk lupakan kslhan org lain ialah memaafkan org tu.. huda jgn igat bnda jht yg dier uat coz kita btmbh ckit..igat bnda baik2 je..dlu ttg org tu..insyallah..huda akn boleh mmaafkn dier..=)
    huda xmo cdih2 ye..dear
    apy je k huda ad kwn ad fmly ag...smile...=D riekn ad gn huda..<3<3

    ReplyDelete
  4. yup3..sayang rierie..thanx taw..lega ckit..hehehe

    ReplyDelete
  5. aLHamdulilah..mish u so much ..<3<3

    ReplyDelete